PPC reklama

CO JE TO PPC REKLAMA?

Pojem PPC reklama či výkonnostní marketing je velmi široký pojem, ale v podstatě se jedná o placené a přednostní „výsledky ve vyhledávání“, bannery napříč internetem (statické i dynamické) nebo reklama na produkty. Velkou výhodou je přesnější cílení a vyhodnocování.

UMÍME VŠECHNY REKLAMNÍ PLATFORMY

Představte si, že do Vašeho obchodu přichází jen ti zákazníci, kteří vědí. Právě takto fungují PPC kampaně. Výhodou PPC reklamy je především to, že platíte jen pokud na Vaši reklamu lidé kliknou, odtud název „pay per click“ (PPC). Reklamní kampaně se tak dají snadno nastavit tak, aby Vaše reklama byla efektivní a nastavení bralo v úvahu Vaše konkrétní požadavky.

 

Nastavení se dá během kampaně měnit v reálném čase, takže se nezavazujete k tomu, že zrovna prostřednictvím jedné konkrétní kampaně utratíte svůj reklamní kredit, jako je tomu například u tištěných médií.

VYZNÁME SE I V CENOVÝCH SROVNÁVAČÍCH

Porovnávače zboží, někdy nazývané také zbožovými vyhledávači, katalogy zboží nebo srovnávači cen, jsou webové služby usnadňující nákup v online prostředí. Cílem těchto služeb je porovnat nejen ceny produktů, ale především kvalitu služeb internetových obchodů a nabídnout tak zákazníkovi co nejrelevantnější informace usnadňující nákupní rozhodnutí.

ZÁKLADNÍ ROZDĚLENÍ VÝKONNOSTNÍ REKLAMY

Reklama ve vyhledávání​​

Reklama, kterou vyhledávače umisťují před samotné organické výsledky (tzv. vyhledávání zdarma, SEO). Vypadá skoro jako standardní výsledek vyhledávání, zdání ale může klamat.

Na základě analýzy KW zacílíme přesně na nejvhodnější slova, vytvoříme kvalitní reklamu a nasměrujeme na Vámi preferovanou stránku. Vše měříme, optimalizujeme a výkon i efektivitu časem zvýšíme.

Bannerová reklama

Pojem PPC reklama či výkonnostní marketing je velmi široký pojem, ale v podstatě se jedná o placené a přednostní „výsledky ve vyhledávání“, bannery napříč internetem (statické i dynamické) nebo reklama na produkty. Velkou výhodou je přesnější cílení a vyhodnocování.

Produktová reklama​​

Pojem PPC reklama či výkonnostní marketing je velmi široký pojem, ale v podstatě se jedná o placené a přednostní „výsledky ve vyhledávání“, bannery napříč internetem (statické i dynamické) nebo reklama na produkty. Velkou výhodou je přesnější cílení a vyhodnocování.

Na základě analýzy KW zacílíme přesně na nejvhodnější slova, vytvoříme kvalitní reklamu a nasměrujeme na Vámi preferovanou stránku. Vše měříme, optimalizujeme a výkon i efektivitu časem zvýšíme.

Zbožové srovnávače​

Obdobou produktové reklamy jsou zbožové srovnávače, u nás asi nejznámější Heureka a Zboží. Mechanismus je velmi podobný. Základním kamenem těchto platforem je porovnání cen a nabídnutí nejlepší volby. Můžete zde konkurovat nejen cenou, ale též dobrým hodnocením zákaznického servisu. Ne vždy vyhraje nejnižší cena.

Jsme nejen Google partner

Partnerské certifikáty vyjadřují dostatečné znalosti nástrojů dané společnosti.
 
Rovněž máme ověření od české jedničky Seznam.cz, sociální sítě Facebook, technického nástroje Mergado a mnoho dalších.

Můžeme poradit? Kontaktujte nás!

    Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.