Reklama v Seznam Sklik

PPC reklama na Seznam.cz

Reklamní systém od české firmy Seznam.cz. Sklik funguje na podobné bázi jako Google Ads. Náklady za reklamy jsou tak opět založeny na platbách za kliknutí, případně za zobrazení reklamy. Jde o český reklamní systém, který tak má nižší zásah než globální nástroj Google Ads. Zároveň však Sklik nabízí uživatelům snadnější ovládání.

Typy kampaní v Skliku

Kampaň ve vyhledávání

Obsahová kampaň

Produktová kampaň

Video kampaň

Kampaň ve vyhledávací síti Sklik

Vyhledávací kampaně v reklamním systému Sklik fungují stejně jako na Google Ads. Liší se pouze prostředí, ve kterém kampaně musíte nastavit. Jejich zobrazení je také identické, ukazují se tedy nad neplacenými odkazy, které jsou zde umístěny na základě relevantnosti stránek (SEO – proklik).

U vyhledávacích kampaní máte možnost zvýšit možnost prokliku kromě optimalizace kampaní i různými textovými úpravami, díky kterým se odlišíte od dalších inzerentů. Efektivitu vyhledávacích kampaní lze zvýšit i využitím dynamických inzerátů, kdy se v textu reklamy zobrazuje konkrétní vyhledávací klíčové slovo, na jehož základě byla reklama zobrazena. Uživatel tak vidí ve vaší reklamě, co sám hledal, díky čemuž se zvyšuje pravděpodobnost konverze.

Pro zvýšení zaujetí potenciálních zákazníků můžete kampaně také rozšířit o odkazy na další URL stránky vašeho webu, díky čemuž zjednodušíte přístup z vyhledávání třeba do konkrétní kategorie na vašem e-shopu.

Kampaň v obsahové síti Sklik

I na Skliku můžete kromě základní vyhledávací kampaně používat obsahovou síť a cílit na uživatele pomocí obrázků – bannerů. Ačkoliv má Sklik proti Google Ads nižší zásah, jelikož své reklamy zobrazuje pouze na českém internetu, pro české publikum je dosah dostačující. Obsahová síť je vhodný typ kampaní pro prodej i zvýšení znalosti značky.

Produktová kampaň na Sklik

Sklik svým zákazníkům, kteří mají e-shop nabízí možnost produktové kampaně, ve které se zobrazují přímo produkty z e-shopu včetně ceny. Jde tak o nejsnazší nabídku, s čímž souvisí i vyšší konverzní poměr než u dalších typů kampaní. U produktových kampaní na Skliku je možné využít dynamického retargetingu, díky němuž je možné nabízet uživatelům konkrétní produkty podle stránky, kterou na vašem webu navštívili.

Videokampaň na Sklik

Videoreklamy nachází využití spíše u firem, které do online marketingu investují větší částky. Videokampaně mají zároveň obvykle nejnižší konverzní poměr, jelikož se často vztahují ke zvýšení povědomí o značce.

Máme ověření Skliku i Zboží.cz

Pro naše zákazníky pravidelně konzultujeme nastavení kampaní a potenciál zvýšení výkonu přímo se seniorními konzultanty české jedničky Seznam.cz.

Můžeme poradit? Kontaktujte nás!

    Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.