Analýza klíčových slov

JAKÁ KLÍČOVÁ SLOVA SE HLEDAJÍ?

Mluvte řečí zákazníků. Díky analýze klíčových slov zjistíte, jak vaše produkty nebo služby hledají a přitáhnete jejich pozornost ke svým stránkám. Klíčová slova využijete jak při tvorbě obsahu na webové stránky, tak při nastavení PPC reklam.

K čemu se vám hodí analýza klíčových slov

Porozumíte řeči zákazníků a především si zvýšíte pravděpodobnost na návratnost investic do PPC kampaní. Základní analýzu klíčových slov si můžete zpracovat sami z veřejně dostupných dat, ale neočekávejte pak, že se k vám lidé pohrnou.

U analýzy klíčových slov je důležité se zaměřit nejen na celkové hledání slov a frází, ale i sezónnost a především potenciál konkrétních slov. Některé výrazy mohou být sice nejčastěji hledané, ale nepřináší objednávky jako další slova/fráze. Zjistíme vám, která slova vydělávají.

Jak díky analýze klíčových slov vyděláte

Samotná analýza vám výsledek nezaručí. Je potřeba s ní dále pracovat. Prvním krokem je úprava obsahu na webových stránkách, kde je potřeba vložit správná klíčová slova do metatextů, nadpisů i popisků fotek. Zároveň vám analýza klíčových slov může sloužit jako inspirace při tvorbě obsahu na blog.

Další využití najde analýza klíčových slov při výše zmíněných PPC kampaních, kde v jednotlivých reklamních systémech můžete nastavit relevantní i zakázaná klíčová slova / fráze.

Můžeme poradit? Kontaktujte nás!

    Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.