Řešení
Pro navýšení prodejů na eshopu jsem využili primárně produktové inzeráty a to na reklamních platformách Google Ads, Zboží, Heuréka. Pomocí dat, které jsme získali jsme optimalizovali vstupní data ve feedu pro jednotlivé platformy. Optimalizace kampaní probíhá průběžně a to na úrovní kategorií a jejich produktů. Díky tomu investujeme reklamní kredit do sortimentu eshopu o který je na internetu zájem a jsme v něm konkurenceschopní, což se projevuje na tržbách, ale i celkové návratnosti investic z reklamy.
Organickou návštěvnost webu navyšujeme díky práci na SEO webu. Pracujeme ruku v ruce s developery webu se kterými řešíme Off page prvky webu, které je potřeba zdokonalit pro vyhledávače. Soustředíme se také na On page prvky což obsahuje úpravu textů na webu a to na úrovni kategorií a produktů díky analýze klíčových slov, víme pak jaká slova jsou při nás klíčová. Od začátku prací na SEO rozšiřujeme průběžně linkbuldingové portfolio webu, díky tomu zvyšujeme autoritu webu a články cílíme na vybrané kategorie a produkty dle důležitosti ze strany klienta.