Auto Podbabská

Reference klienta

S per4mens spolupracujeme v rámci PPC kampaní už třetí rok a jsme spokojeni s celkovým servisem i výkonem kampaní. Díky těmto aspektům jsme spolupráci rozšířili i o SEO služby. V první fázi jsme se zaměřili především na technický stav našich webových stránek, nyní se věnujeme i off-page faktorům.

Kristýna Bokstefflová

44,29%

Meziroční nárůst návštěvnosti

Zadání

Cílem projektu je vymyslet nejefektivnější způsob jak oslovit a získat relevantní publikum, které má potenciální zájem o koupi z nabídky vozů, nebo o nějakou z nabízených služeb.

Řešení

Vzhledem k většímu množství kampaní, které se v rámci ročního cyklu střídají, rozdělujeme budget pro každou kampaň zvlášť mezi search kampaně Google, Youtube a obsahovou síť. Při přípravě media plánu vycházíme z dostupných dat z předchozích kampaní, vyhledávacích trendů a analýzy klíčových slov. Pro každou kampaň si nejprve určujeme v jaké fázi rozhodovacího procesu (see, thing, do, care) se potenciální zákazník nachází a tomu přizpůsobujme zvolené platformy a komunikaci.

Můžeme poradit? Kontaktujte nás!

    Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.