Reklama na sociálních sítích

PPC reklama na Facebooku & Instagramu

Potenciál reklamy na sociálních sítích stále roste. Každý rok vznikají nové platformy, na kterých se denně pohybují statisíce lidí. Lídrem však zůstává Facebook a Instagram, který měsíčně v České republice navštíví miliony lidí. Nastavení reklam na těchto sociálních sítí je poměrně jednoduché. Zajistit vysokou návratnost z těchto reklam už zvládají pouze profesionálové.

Typy kampaní v Facebook Ads

Propagace stránky

Propagace příspěvku

Propagace webové stránky

Propagace produktů na webu

Propagace aplikace

Propagace
události / eventu

Propagace na Facebooku dává inzerentům mnoho příležitostí k přesnému cílení, díky kterému je považována za velmi efektivní. V posledních měsících však dochází v určitých oblastech k omezení z hlediska Facebooku, přesto může většina firem stále využít cílení dle demografických údajů, polohy uživatele, zájmů a dalších aspektů chování. Stejně tak je možné jednoduše oslovit přímo fanoušky stránky nebo jejich přátele.

V rámci retence Facebook dokonce nabízí možnost vložení vlastní databáze kontaktů s telefonním číslem či e-mailovou adresou. Pro tento segment je možné připravit speciální kampaně s nabídkou dalšího nákupu, věrnostních programů a podobně.

K oslovení uživatelů, kteří se už dostali do kontaktu s vaší značkou, ať už navštívili vaši webovou stránku nebo interagovali s vaším obsahem, se na Facebooku používá tzv. reklamní pixel. Díky němu můžete zvýšit efektivitu vašich reklam.

Náklady na propagaci na Facebooku vychází ze stejného modelu jako u Google Ads či Skliku. Platíte tedy za kliknutí, případně za zobrazení obsahu vybraným uživatelům. Díky snadnému nastavení reklam je na Facebooku vysoká konkurence, a tak je potřeba dbát nejen na správné nastavení kampaní, ale také tvorbu obsahu, který chcete propagovat.

Jsme Facebook partner

Facebook partner certifikát vyjadřuje dostatečné znalosti nástroje Facebook Ads dané společnosti. Požadavky na získání tohoto certifikátu jsou:

  • jistá útrata v nástroji Ads,
  • úroveň a dodržení standardů kvality,
  • počet aktivně spravovaných stránek.

Firma oceněná tímto partnerstvím získává přístup k řadě výhod. Mezi tyto výhody například patří kontakty přímo na Facebook a jeho lepší podporu.

Můžeme poradit? Kontaktujte nás!

    Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.