EMAILING PRO NÁROČNÉ
Získat zákazníka je základ. Udržet si jeho pozornost je při vysoké konkurenci stále komplikovanější. A nechat se doporučit je další nadstavba, kterou můžete získat díky kvalitně nastavenému e-mail marketingu.
Získat zákazníka je základ. Udržet si jeho pozornost je při vysoké konkurenci stále komplikovanější. A nechat se doporučit je další nadstavba, kterou můžete získat díky kvalitně nastavenému e-mail marketingu.
Pokud ještě e-mailing nevyužíváte, na začátku vám založíme a nastavíme účet u jednoho z nástrojů pro správu e-mailingu (Ecomail, Mailchimp, Smart Emailing…). Druhý krok spočívá v nahrání (pokud máte k dispozici) nebo sbírání kontaktů do databáze.
Abychom vytěžili potenciál e-mailingu naplno, je potřeba od začátku dbát na správné segmentování vašich zákazníků. Jen tak docílíme, že se obsah dostane k relevantní skupině.
Společně zpracujeme zákaznickou cestu, pro kterou nastavíme automatizace, abychom do budoucna ušetřili čas a zajistili vám větší návratnost z e-mailingu. Kromě automatických e-mailů se postaráme i o jednorázové kampaně, pro které vytvoříme text i grafiku.
Samozřejmostí je pravidelné zpracování reportů, abychom společně viděli, kde se daří plnit domluvené cíle, kde přeplňujeme a naopak i kde je potřeba úprav, abychom zvýšili hodnotu jednotlivých zákazníků
Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.