MEŘENÍ & DOSAH & EFEKTIVITA
Pro dosažení cílů používáme různé nástroje pro správu online kampaní a jejich přesné měření. Díky tomu zvládneme posouvat váš byznys dopředu.
Pro dosažení cílů používáme různé nástroje pro správu online kampaní a jejich přesné měření. Díky tomu zvládneme posouvat váš byznys dopředu.
Základní nástroj, díky kterému můžete sledovat chování návštěvníků vašich stránek. Mezi základní metriky patří sledování konverzí, počet návštěv, doba strávená na stránce či zdroj návštěvy. Samozřejmě pracujeme i s dalšími daty, abychom byli schopni vyhodnotit efektivitu kampaní. Pro klienty s většími rozpočty a využitím offline i online komunikačních kanálů zde vytváříme atribuční modely, abychom byli schopni lépe využívat rozpočet.
Online nástroj pro přehlednou prezentaci výsledků z Google Analytics a dalších reklamních systémů jako třeba Google Ada, Sklik a další.
Nástroj, pomocí kterého můžeme snadno bez větších zásahů do kódů vkládat reklamní a analytické nástroje do zdrojového kódu stránky. Díky Google Tag Manageru je možné efektivněji využívat Google Analytics pro interpretaci dat.
Nástroj využívaný k optimalizaci stránek pro vyhledávače. Přehledně zobrazuje aktuální stav stránek, hlídá technické nastavení SEO a současně eviduje i počet a kvalitu zpětných odkazů.
Oblíbený český nástroj k optimalizaci stránek pro vyhledávače. S Collabimem snadno zjistíte SEO vašich stránek a efektivně najdete nejrelevantnější klíčová slova pro tvorbu obsahu na webu a nastavení reklamních kampaní ve vyhledávací síti.
Další z řady SEO nástrojů, který usnadňuje rozvoj vašich stránek po technické stránce. Pomocí automatizace pravidelně kontroluje, zda je na vašich stránkách vše v pořádku a zároveň hledá příležitosti, jak vylepšit stránky pro vyhledávání.
Online nástroj pro kontrolu On-Page i Off Page prvků na vašem webu. Rychle zkontroluje titulky, popisky, url stránek a další faktory ovlivňující kvalitu vašich stránek, které byste ručně kontrolovali několik týdnů.
Při tvorbě nebo úpravě webových stránek a nastavování PPC kampaní potřebujeme mít správně připravenou analýzu klíčových slov. Právě OpenRefine nám usnadňuje ladění analýzy klíčových slov při očištění nerelevantních výrazů pro váš byznys a zároveň při skládání vyhledávacích dotazů do skupin.
Pokud pracujete se soubory kde máte tisíce klíčových slov tak bez tohoto šikovného pomocníka se nejspíš neobejdete.
Nejrozšířenější reklamní systém na správu PPC kampaní na světě. Základní rozhraní, ve kterém nastavujeme většinu reklam pro naše klienty v obsahové a vyhledávací síti či v rámci produktových kampaní.
Český reklamní systém podobný Google Ads. Funkcionalitou se téměř podobá, rozhraní je proti světové jedničce trochu jednodušší. Pro české klienty má možnost lepšího zacílení, na druhou stranu má však proti Googlu mnohem menší dosah.
Nástroj, který usnadňuje práci s feedy na zbožových srovnávačích. Díky snadné obsluze a přístupu k informacím o produktech šetří čas developera vašeho webu, jehož hodinová sazba je obvykle vyšší než měsíční platba za tento nástroj.
Pro správné nastavení a vyhodnocení kampaní využíváme reklamní nástroj Business Manager od Facebooku. K cílení a oslovení správných uživatelů slouží Facebook Pixel, který zaznamenává aktivitu jednotlivých uživatelů a můžeme je tak snadno oslovit opakovaně. Možnost přímého prodeje přes Facebook zajišťuje katalog, který je pomocí naimportovaný pomocí feedu přímo z vašeho e-shopu.
Údaje zadané do formuláře budou zpracovány a uchovány v souladu s našimi pravidly pro zpracování osobních údajů jen a pouze za účelem vyřízení Vaší záležitosti.