Pro koho je audit určený?
Ať už vám kampaně spravuje agentura, freelancer nebo si je nastavujete sami, určitě vás někdy napadla následující otázka. Jsou moje kampaně opravdu nastaveny na 100 %? Na tuto otázku od nás dostanete jasnou odpověď. Skoro s jistotou vám už teď můžeme prozradit, že NEJSOU. J Zachovejte klid, v auditu se vždy něco najde. Je ale potřeba rozlišovat zásadní chyby, které mají přímý dopad na vaše výsledky, od chyb „kosmetických“, které agentury mohou využívat k přetažení klienta od konkurence. My hrajeme fér! Nedělá nám problém konkurenční práci pochválit. Dáme pár doporučení a můžete s klidným spaním pokračovat.
Kdy dělat audit?
Pokud kampaně neplní vaše stanovené cíle, výsledky se zhoršují a strategie se často mění, je to jasný signál, a také nejčastější
případ, kdy se na nás klienti obrací. Chápeme. Zelená čísla se postupně dostávají přes černá až do červených a je potřeba něco změnit. Tady není co řešit, audit je nutnost! Rozhodně doporučujeme překontrolovat i účty, které mají dobré výsledky, nebo alespoň na první pohled dobré. Proč zasahovat do něčeho, co funguje? Může to totiž fungovat mnohem lépe! Neříkáme, že to tak je,
ale pokud přemýšlíte, jestli by kampaně nešly dělat lépe, bez auditu se to nedozvíte…
Jak audit probíhá?
1) Úvodní schůzka
Aby pro vás byl audit opravdu přínosný, a ne pouze šablonově vytvořený dokument s útržkovitými body, potřebujeme znát celý kontext vašeho podnikání. Začínáme tedy úvodní schůzkou, na které potřebujeme pochopit váš business. A také se hodně ptáme, bez kontextu je audit úplně zbytečný. Cíle, marže, plány, obraty, konkurence, rozpočty, PNO, atd. – potřebujeme získat informace, které jsou pro nastavené kampaně zásadní.
2) Nasdílení účtů
Bez toho se audit dělá těžko. J Domluvíme se, jaké kanály je potřeba projít, pomůžeme s propojením účtů a ujistíme se, že máme vše potřebné. Nasdílení účtů na základě podepsaného NDA je samozřejmostí.
3) Analýza kampaní
Podle domluvených kanálů vybereme naše specialisty, kteří se na kampaně podívají zeširoka. Technické nastavení, měření, strategie, nabídky, feedy a můžeme pokračovat. Rozebereme vaše kampaně na šroubky a zjistíme, kde to drhne a skřípe.
4) Prezentace
Dostanete od nás zpracovaný dokument, který jasně definuje a kategorizuje body auditu podle jejich důležitosti. Odhalíme zásadní problémy, upozorníme na nedostatky a objevíme nové příležitosti. Vše společně projdeme a vysvětlíme na schůzce. Na kávě, u nás v kanceláři nebo klidně online.
A co dál?
Záleží na výsledku auditu – je to na vás! Audit můžete využít jako návod, jak kampaně zlepšit, aplikovat naše doporučení, nebo vám
ukáže nové cesty, které jste doposud nevyužívali. Pokud se vám budou líbit naše postupy, nápady a strategie, rádi se o vaše kampaně postaráme od A do Z. Díky auditu budete přesně vědět, co jsme schopni zlepšit a jak toho chceme dosáhnout. Navíc jsme prý sympaťáci a věříme, že se vám s námi bude dobře spolupracovat. Náš tým má 10leté zkušenosti na více než 250 projektech a těšíme se na ten váš.
Cena
Audit pro vás zpracujeme zdarma. V případě velkých nebo komplikovaných účtů cenu stanovujeme dle časové náročnosti. Rozsah auditu určíme po nasdílení reklamních systémů.